Množství chyb v Assassin’s Creed Valhalla překvapil i vývojáře, rozšíření se odkládá

Vývojáři populární hry Assassin's Creed Valhalla původně oznámili příchod rozšíření jejich hry na 29. dubna. Bohužel byli sami překvapeni množstvím chyb ve hře, a proto museli premiéru odsunout až na 13.května.
ACV_gold_16by9_w-logo

Foto: Ubisoft

Série her Assassin’s Creed jsou velice povedené kousky, které si u hráčů získaly velkou oblibu. Ne jinak na tom je i poslední díl Assassin’s Creed Valhalla, který měl od svých vývojářů přislíbenou i velkou expanzi Wrath of the Druids, původně ohlášenou na 29. dubna. Nyní se na oficiálním Twitteru této hry objevila zpráva, že vydání této očekávané expanze se pozdrží.

Nový termín vydání byl stanoven na 13. května tohoto roku. Vývojáři svůj krok odůvodnili tím, že chtěli poskytnout hráčům lepší a kvalitnější zážitek. Dále slíbili, že uveřejní i článek, který odkryje pozadí celého vývoje hry a poodhalí i samotný vývojový proces.

Vývojové studio Ubisoft, které za touto hrou stojí, však nedokázalo poskytnout jiný relevantní důvod pro odložení. Je však pravdou, že verze Valhalla obsahuje mnoho bugů či hlášek o spadnutí hry, a proto se dá očekávat, že právě na jejich odstranění se pracuje.

Datadisk Wrath of Druids by měl nabídnout možnost prozkoumat lesy v Irsku i nahlédnout pod pokličku slavného kultu druidů zvaný The Children Danu. Tento datadisk je již zahrnut v ceně sezónního pasu, ale měl by být k dispozici i formou samostatného nákupu.

Zdroj: Engadget.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.