Konečně! Twitch se vrací na Xbox a přináší celou řadu novinek

Nejpopulárnější streamovací platforma pro živé vysílání nejen videoher se po čtyřech letech vrací zpátky na Xbox. Podle informace od testerů by měla mít i spoustu velice užitečných novinek. Její nasazení do ostrého provozu můžeme očekávat již během letošního roku.
xbox-g532e99d16_1920

Foto: Pixabay

Twitch je platforma, který vznikla sice již v roce 2011, ale teprve v poslední době zaznamenává opravdovou popularitu. Jde totiž o platformu specializovanou na živé vysílání, a to zejména videoher, soutěží, eSport či nejrůznějších uměleckých akcí. Do nedávna tato platforma spolupracovala se společností Microsoft a byla integrována do herní konzole Xbox.

Poprvé se Twitch objevil na Xboxu integrovaný přímo do řídícího panelu Xbox One již v roce 2014 s původním rozhraním Snap, které hráčům umožňovalo streamovat přímo do služby. Nyní se vrací zpět a bude opět součástí Xbox, ovšem nově také s podporou webové kamery. V současné době probíhá testování nové integrace pomocí Alfa a Skip-ahead alfa testerů Xboxu a dle jejich shodného mínění je použití velice jednoduché.

Velice si pochvalují zejména možnost upravit hlasitost hry nebo hlasitost mikrofonu, zahrnout okolní zvuky, umožnit sledujícím hovořit nebo zobrazovat dobu streamování. Další novinkou je zahrnutí přepínače rozlišení a datových toků od 360p při 500 kbps až po 1080p při 6500 kbps.

Potěšující zprávou také je nově i podpora USB webových kamer, kdy většina plug-and-play zařízení by měla být schopna streamovat na Twitch. Twitch má pak podporu streamovaní Xbox ve své vlastní aplikace, ale integrace do řídícího panelu je jistě vítaným návratem poté, co Microsoft odstranil v roce 2017 svou funkci Snap a integraci Twitche. Dá se očekávat, že jakmile tuto integraci Microsoft otestuje a dá k dispozici veřejnosti, bude velice hojně využívaná.

Zdroj: The Verge.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.