Největší update pro Zaklínače a Cyberpunk je odložen o rok – vývojářům se klepou kolena

Vývojáři z herního studia CD Projekt Red mají konečně respekt ke svým hráčům a nechtějí opakovat stejnou chybu. Největší update pro své hry Zaklínač a Cyberpunk tak místo září letošního roku uvedou raději až během roku příštího.
tianjin-g29e79c6a9_1920

Foto: Pixabay

Polské herní studio CR Projekt Red se proslavilo zejména pro své dvě hry, a to Zaklínač 3 a Cyberpunk 2077. Na září tohoto roku byl pak před poměrně dlouhou dobou ohlášen největší next-gen update. Včera však mluvčí společnosti CD Projekt Red, že se tohoto největšího updatu nedočkáme ani v říjnu a dokonce ani tento rok.

Termín updatu pro Cyberpunk 2077 je v tuto chvíli naplánován až na první čtvrtletí roku 2022 a pro Zaklínače 3: Wild Hunt naplánovalo studio CD Projekt Red vydání až na polovinu příštího roku. Předpokládaným důvodem pro toto zpoždění je poučení se z předchozích chyb, kdy studio pro dodržení termínu raději vydalo hru plnou chyb.

Z nejrůznějších diskuzí a herních zkušeností vyplývá, že i po roce se v Cyberpunku 2077 dají najít bugy. Na druhou stranu se jedná o tak rozsáhlou a komplexní hru v režimu open world, že je extrémně těžké udělat ji bez jediné chyby. Nutno však podotknout, že například Danovi Vávrovi se to v případě KingDome Come podařilo vcelku obstojně a to se jedná také o open world hru, takže nemožné to není.

Zdroj: TheVerge.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.