Foto: Freepik

Ve všech prozatimních hrách používalo herní studio CD Projekt Red svůj vlastní REDengin. Najdeme ho tak v Cyberpunku 2077 i v Zaklínačovi 2. Nyní se ale chystá udělat zásadní změnu a chce přejít na Unreal Engine. To samozřejmě přináší i řadu možností, ale také problémů či výzev. 

Jeden z designérů herního studia Paweł Sasko pak v rozhovoru prozradil, že v případě projektu Orion se snaží CD Projekt RED prozatím shromáždit veškeré potřebné údaje a nástroje, které nejsou defaultně obsaženy v Unreal Engine. Každá hra totiž vyžaduje své specifické nástroje a prvky.

Pawel ale nedokázal říci ani přibližný datum premiéry nové verze Cyberpunku. Je pak jasné, že naprosto zásadní je úzká spolupráce s platformou Epic Games, která vlastně za celým Unreal Enginem stojí. Podle Pawla je důležitý faktem to, že u projektu Orion jsou stejní lidé, jako byli u Cyberpunku 2077.

Původní tým lidí je podle Pawla důležitý i pro jisté zachvání příběhu nebo jeho podání, a to včetně dalších reálií. Jak již ale bylo řečeno výše, tak Cyberpunk 2 se jako projekt Orion bude vyvíjet ještě několik dlouhých let. Již nyní jsou ale hráči netrpělivý, protože očekávají revoluční titul.

Zdroj: roskpapershotgun.com (odkaz)