Foto: Freepik

V nové epizodě podcastu AnsweRED, kde jsou rozhovory s vývojáři z různých poboček studia, hovořil Pawel Sasko, asistent režiséra připravovaného pokračování Cyberpunku, které se vyvíjí v novém studiu v Bostonu. Sasko přiznal, že zatímco původní hra měla zobrazovat dystopickou budoucnost Ameriky, po častějších návštěvách USA od roku 2020 si uvědomil, že některé aspekty nebyly dostatečně zdůrazněny.

„Mám pocit, že jsme v některých oblastech nezašli dostatečně daleko,“ řekl Sasko. „Například co se týče krize bezdomovectví, když se na to zpětně podívám, uvědomuji si, že jsme jen povrchově naznačili problém.“

Foto: Freepik

Dan Hernberg, výkonný producent Cyberpunku 2, s nadsázkou poznamenal, že v Cyberpunku 2077 byl „jeden bezdomovec ve stanu“, což tým považoval za dostatečné, ale později se dozvěděli, že pro věrné zachycení krize bezdomovectví by bylo potřeba zobrazit „celé město“ lidí bez domova.

Sasko říká, že pobyt v Americe mu poskytl lepší vhled do rozsahu těchto problémů.

„Mysleli jsme si, že jsme v zobrazování těchto témat odvážní,“ řekl Sasko. „A přitom moje každodenní cesta na vlak je někdy více šokující.“ Kromě zobrazování systémových problémů, jako je bezdomovectví, Sasko uvádí, že práce na Orionu přímo v Americe jim umožní lépe zachytit i méně zjevné detaily, například rozdíly v designu kanalizačních poklopů, které byly v Cyberpunku 2077 převzaty z Německa místo z USA.

„V Americe jsou věci jako hydranty, jejich umístění a vzhled,“ řekl Sasko. „Pouliční osvětlení, jejich umístění. Odpadkové koše jsou před domy, hned u ulice. V Polsku a Evropě to skoro nikde neuvidíte. Je tu tolik nuancí. […] Naše obrubníky jsou jiné, barvy na značkách jsou jiné. Všechno je trochu odlišné, a i když to nebrání vnoření se do hry, je to ten malý detail, kde si řeknete: ‚Možná to nebylo vytvořeno lidmi, kteří zde žijí nebo plně rozumí americké kultuře.’“

Po dokončení prací na patchích a rozšíření Phantom Liberty se poprvé za deset let nikdo z CD Projekt RED nevěnuje práci na Cyberpunku 2077. Navzdory problémům při vydání a následným kontroverzím se studiu podařilo hru výrazně vylepšit a dosáhnout zisku 750 milionů dolarů.

Zdroj: News.yahoo.com (odkaz)