Cyberpunk 2077 1.2 patch je venku– vylepšení policie, pohybu a jízdy

V pátek 14.3. CD Projekt Red oznamuje další záplatu pro Cyberpunk. Přináší vylepšené fungování policie a její reagování na přestupky, dále zlepšuje pohyb hráče, jak na nohou, tak v jízdě autem. Vývojáři se tak snaží hru postupně dovést do dokončeného a hratelného stavu.
idea-1876659_1920

Foto: Pixabay

Mnoho hráčů si všimlo, že byť udělají sebemenší přestupek, tak se tamní Night City policie prostě v mžiku objeví a bohužel také mnohdy zabije hráče. Vývojáři jsou si toho vědomi a patch by měl jednak zrušit okamžité objevení NCPD za hráčem, tak obecně čas reagování. Dále byla vylepšená kontrola ovládání pohybu a s tím i uhýbací manévry. 

Studio připouští, že jízda autem je někdy zasekaná, a to speciálně na PC. Hlavní příčinou jsou propady FPS. CD Projekt tedy našel a následně opravil některé soubory, díky čemu by se teď mělo při řízení auta rozmezí snímků za vteřinu pohybovat okolo 20 až 60. Jednotlivá auta byla také vylepšená a byla přidána funkce na „odbugování se“, kdy můžete pohybovat s vozidlem tam zpět.

Od vydání se Cyberpunk potýkal s mnoha obtížemi, kdy se titul dokonce stahoval z obchodů a byli za něho vráceny peníze. Tyto všechny problémy se snaží kluci z CD Projektu řešit hotfixy a záplatami, aby se dostali do stavu opravdu funkční a zábavné hry. Přidávány také budou DLC, které dostanou hráči zdarma. O leaku jednoho takového DLC se můžete dočíst zde.

Zdroj: polygon.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.